Previše televizije deblja
Tinejdžeri koji prekomjerno gledaju televiziju imaju jednake izglede da postanu ovisnici o fast foodu kao i odrasli, zaključak je novog istraživanja.
Tko gleda televiziju više od pet sati dnevno s jedne je strane izložen reklamama koje pozivaju na nezdravu hranu, dok se s druge strane smanjeno kreće, što pak nepovoljno utječe na težinu.
"Televizija utječe na izbor hrane adolescenata na rok od pet godina", izjavila je Daheia Barr-Anderson, profesorica kineziologije sa Sveučilišta u Minnesoti.
Logika je jasna: ono što gledate vjerojatno ćete odlučiti i pojesti, primijetila je prof. Barr-Anderson.
U sklopu istraživanja, stručnjaci iz Minnesote pratili su i obradili 564 srednjoškolca i 1366 učenika viših škola, uspoređujući njihove navike gledanja televizije s prehranom pet godina kasnije.
Tko je od ispitanika gledao više od pet sati televizije dnevno, kao mlađa odrasla osoba jeo je manje voća, povrća, integralnih žitarica i hrane bogate kalcijem. Umjesto toga, uzimao je više brze i pržene hrane, masnih namirnica i zaslađenih pića.
"Da bi djeca jela zdravije, roditelji moraju preuzeti aktivniju ulogu, ograničiti djeci gledanje televizije i uliti joj zdravije prehrambene navike", poručila je prof. Barr-Anderson.
Istraživanje je pokazalo i da mlade osobe koje puno gledaju televiziju unose dnevno 200 kalorija više od vršnjaka koji manje sjede ili leže pred ekranom, što je zabrinjavajuća količina.
Američka akademija za pedijatriju preopručuje djeci samo dva sata televizije i to kvalitetnog programa.
O.P.
05.03.2009. 13:00
Dodaj komentar
Vezane vijesti
- Krumpir, deblja ili ne?
- Žene koje previše vole
- Očekujete li previše od svog partnera?
- Ljubav - više nije previše
- Očekujete li previše od svog partnera?


