Okus flerta


Zaboravite klišee kao što su čokolda i ostrige. Hrana kojom ćete začiniti vaš seksualni život bazirana je na dugoročnijem principu i uključuje više ljutih papričica, đumbira i maslina, prenosi časopis Marie Claire. Iako je čokolada očigledan izbor, "NY Times" izvještava da bi osoba koja ima 60 kilograma morala pojesti približno 12 kilograma čokolade kako bi to uticalo na njeno ili njegovo raspoloženje.

Istraživači su došli do zaključka da miris, ukus, pa čak i izgled neke hrane može djelovati kao mogući afrodizijak i dovesti vas do stanja u kome ne samo da ste raspoloženi za sex, već od vas može napraviti i osobu koja bolje flertuje i bolja je ljubavnica.

Različita hrana ima različite hranjive sastojke i ima drugačiji psihološki učinak na tijelo, i stoga različita hrana ima i drugačije vrijeme uticaja. Neka hrana ublažava inhibicije dok druga otpušta hormone sreće, kaže klinički seksolog dr Ava Cadell.

Cadellova je formirala grupe hrane na bazi psiholoških efekata koje imaju na tijelo i način na koji utiču na seksualnost u svakoj fazi seksualnog života čovjeka. Kada tražite potencijalnog partnera, navodi Cadellova važno je birati hranu koja utiče na lučenje hemikalija i hormona koji osobu čine srećnom kako bi se podigao nivo samopouzdanja, smanjile inhibicije, a osoba osjećala koketno.

Za fazu flerta dobre su ljute papričice jer od začinjene hrane srce brže pumpa krv, a banana je dobra jer sadrži sastojke koji utiču na podizanje raspoloženja i samopouzdanja.

U fazi zavođenja, afrodizijaci mogu biti okidači koji će potaknuti hormone koji utiču na seks i povećanje nivoa energije. Probajte đumbir i masline, naročito crne jer one podstiču seksualni nagon kod žena.

Studija koju je provela "Smell and Taste Research Foundation" u Chicagu navodi da postoji i hrana koju treba izbjegavati – višnje kao i njihovu aroma jer utiču na nagli pad seksualne želje kod žena, kao i meso pečeno na drvenom uglju.

Sheportal

03.03.2010. 15:00

print Ispiši članak    Ask Tvinx Pitaj Tvinx    Bookmark and Share

Dodaj komentar







Obavezno upišite znakove na prikazanoj slici kako bi vaš kometar bio potvrđen

Polja označena zvjezdicom (*) obavezna su za unos.

Vezane vijesti

Skriveni šećer u hrani

Niste možda niti svjesni koliko šećera unosite svakodnevno. Informirajte se i spriječite debljanje.

Kad ste tužni i depresivni, posežete li više za hranom nego inače?

Pošalji :: Rezultati :: Arhiva